www.deamon4s.fora.pl
Forum Gildii Deamon
Obecny czas to Pią 16:30, 29 Mar 2024

PvP - kilka praktycznych porad

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Rycerzy Cieni
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Lirvin




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 11:14, 26 Cze 2011    Temat postu: PvP - kilka praktycznych porad

Sproboje przyblizyc Wam pare trickow, dzieki ktorym mozna zyskac przewage w PvP. Zaznacze jednak, jak to mam w zwyczaju, ze wlasciwy rytm mozna wyczuc tylko praktyka. Tak wiec, do znudzenia bede powtarzal: "PvP to podstawa!".

1. Skille, ktore mozna rzucic w biegu, najlepiej wykorzystywac wlasnie w ruchu. Omijamy wtedy animacje umiejetnosci, co przyspiesza ich dzialanie. Zdolnosci jak Cichy czy Krwawy Cios polaczone z autoatakiem potrafia w krotkim czasie zabrac sporo hp przeciwnikowi. Najlepiejich uzywac, biegajac dookola przeciwnika z wlaczonym autoatakiem. Roznica jest o tyle wieksza, ze przy zestunnowanym Piachem przewicniku mozna wpakowac 1-2 ciosy wiecej niz stojac kolo niego, a i bedzie jeszcze czas na rzucenie kolejnego stunna. Dodatkowo mozecie sprobowac uzyc Cichego i Krwawego w skoku. Przy dobrym wyczuciu czasu, spokojnie wejda oba na jednym podskoku, zanim znow dotkniecie ziemi.

2. Rozsypywanie Trucizny warto zalaczac, gdy goni sie przeciwnika (uciekajacego celowo, lub na glupim jasiu). Moze on wciaz byc poza zasiegiem ciosu, ale obrazenia od AoE bedzie otrzymywal. Lepiej skubac male ilosci hp, niz skonczyc pojedynek z piana na pysku, bo przeciwnikowi zostalo hp na jeden cios.

3. Szybkosc ataku zmniejsza cooldown skilli, wymagajacych zalozonej broni podstawowej (poza stunnami). Glownie chodzi tu o skille jak: Krwawy Cios i Zatrute Ostrze (choc Cichy Cios, Smiertelne Uderzenie, Mroczny Pierscien, czy Wyssanie Krwi rowniez tu sie zaliczaja). Jesli walczysz szablami, patrz na bon, by mialy lacznie minimum 21 szybkosci. Taka premia wystarczy do zmniejszenia cooldownu Krwawego Ciosu do tego stopnia, ze bedzie aktywny zanim przestanie dzialac na przeciwniku. W walce z wojem 1h/hybryda to sprawa nie do przecenienia, gdyz z innych skilli obrywalby marne kilka-kilkanascie dmg, a Krwawy Cios daje nieuchronne stale dmg, bez wzgledu na pancerz przeciwnika. Idac dalej - przy wysokiej szybkosci, nasz cel bedzie NON STOP pod wplywem Krwawego Ciosu.
Zatrute Ostrze przy krotkim czasie schladzania bywa naprawde przerazajaca bronia, zwlaszcza w walce z drugim rmc. Kiedy jego skill wciaz bedzie niedostepny, my mozemy wparowac mu juz naszym. Poza tym, w walce z zaklinaczem to podstawa. Chocby, zeby walnac Ostrze i zniknac w cieniach. Wink
Wyssanie Krwi + krotki czas schladzania = czestsze leczenie. Tlumaczyc nie trzeba. W pozostalych przypadkach to tylko (a moze i az?) szybsza mozliwosc zadania wiekszych dmg.

4. Ucieczka, jak i Ambush maja to do siebie, ze uzyte w trakcie rzucania stunna przez przeciwnika, pozwalaja w ogole go pominac. Nie trzeba sie pieklic z szybkim wychodzeniem ze stunna, bo zwyczajnie nie zdazyl nas zlapac, a juz jestesmy wolni. Warto wyrobic sobie refleks, by moc unikac nie tylko zwyklych stunnow, ale i glupiego jasia! Bo w praktyce, rmc ma ucieczke z najwredniejszego stunna w grze. Wink

5. Walka z przeciwnikiem, majacym ucieczke, to wyzsza szkola jazdy. Trzeba dobierac stunny tak, by nie przydala mu sie ucieczka, a nastepny stunn po Horrorze dal sie rzucic szybko, najlepiej w biegu (zanim przeciwnik zdazy nam zrobic kuku). Tak wiec warto laczyc stunn z niewidki z blokada skilli, piachu uzywac w biegu zaraz po glupim jasiu. Oslepienie przydaje sie do zdezorientowania przeciwnika, a polaczone z blokada skilli (przeciw wojom/kaplanom) pozwala na bezproblemowe wejscie w niewidke.
Rzucanie stunnow to znow kwestai wyczucia odpowiedniego rytmu. RMC ma dosc ogluszen, by utrzymac bezbronnego przeciwnika non stop. Stunn rzucamy w ostatniej sekundzie dzialania poprzedniego, badz parami (jesli cel ma ucieczke). Po glupim jasiu wezcie poprawke na to, ze trzeba bedzie przeciwnika dogonic i szybko uziemic, wiec oszczedzajcie na te okazje teleportacje lub przyspieszenie. NIE SPAMUJCIE STUNNAMI JAK OPETANI. Zadna sztuka wparowac wszystko co sie ma na starcie i zostac z niczym po 8 sekundach.

6. Dobra kusza nie jest zla. Sa rmc, ktorzy uwazaja, ze strzelanie z kuszy jest be. Sa rmc, ktorzy mowia, ze + w kuszy sie nie liczy, tylko bony. Ci rmc zwykle przegrywaja pvp i piekla sie, ze dobijanie przeciwnika kusza jest nie fair. Fair jest na pewno, co najwyzej malo efektowne. Ale za to jak efektywne! Kiedy tylko macie okazje, zmiekczajcie przeciwnika z dystansu. Kiedy podbiegnie bedzie juz oslabiony. Gdy ucieka, tez warto puscic mu salwe w plecy. Moze to malo humanitarne, ale spanikuje i bedzie probowal szybko cos zdzialac, jesli kusza bedziecie mu zabierac wiecej hp niz on Wam.

Tyle na poczatek, i tak sie rozpisalem. Ciag dalszy wkrotce.
L.
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Rycerzy Cieni Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin