www.deamon4s.fora.pl
Forum Gildii Deamon
Obecny czas to Pią 14:18, 29 Mar 2024

Skille, ach te skille!

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Rycerzy Cieni
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Lirvin




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 15:06, 29 Gru 2010    Temat postu: Skille, ach te skille!

Znac wlasne skille to chyba najwazniejszy krok ku opanowaniu profesji, ktora sie gra. Przyznam sie bez bicia, ze poczatkowo chcialem po prostu wstawic tu kilka ss'ow z zapowiedzi Shades, bo ile razy mozna pisac to samo? Jak widac, uznalem, ze poswiecenie kilku minut wiecej na nakreslenie krotkego opisu skilli cienia, nie jest az tak przerazajaca perspektywa. xD Nazwy skilli sa zgodne z tymi, widniejacymi w Managerze talentow. Zaczynamy:

1. Zakladka Walka:

Cichy Cios - podstawowy skill ofensywny. Dodaje niby niewielka premie do zadawanych dmg, ale czego sie spodziewac po skillu, dostepnym juz na pocatku gry? Plusy Cichego Ciosu to bez watpienia: dziala w ruchu i szybko sie schladza.
Mroczny Kontratak - tutaj moga byc sprzeczne opinie, gdyz Kontrarak dodaje wieksza premie do obrazen niz ww. skill, co oczywiscie przemawia na +. Jednak by go uzyc, przeciwnik musi nas zmissowac, co na wyzszych poziomach jest idiotycznym warunkiem. Osobiscie odradzam inwestowania punktow.
Trujaca Aura - pierwsze aoe rmc. Niby slabe obrazenia, jednak rzadko uzywamy tego skilla bez wsparcia kolejnego aoe (Otruj). W expieniu niezastapiony, cholernie przydatny w pvp.
Otruj - wczesniej Zatrute Ostrze. Przez rmc nazywany Smiercia zza Grobu. Kwintesencja wredoty rmc, co tu duzo mowic. W expieniu uzywamy najpierw tego skilla, po kilku sekundach rzucamy Rozsypywanie Trucizny (aktualnie Trujaca Aura). Zatrute Ostrze dziala nawet po naszej smierci, co potrafi baaardzo napsuc krwo favorkom.
Uderzenie Wichru - 2 punkty za ulepszenie skilla o 1 poziom, do tego marne jednorazowe obrazenia o niewielkim zasiegu wokol nas. W expieniu zdecydowanie niepotrzebne, w pvp uzywac to idiotyzm. Odradzam inwestowanie punktow w ten skill.
Rzut Piaskiem - wczesniej Rozsypywanie Piasku, podstawowy stunn rmc. Dziala w ruchu, co jest duzym + w pvp. Jak wszystkie stunny, zalecam maxowac.
Krwawy Cios - przez 8 sekund zadajemy przeciwnikowi okreslona ilosc dmg, niezaleznie od def. przeciwnika. Przydatne w pvp, jako cios uzupelniajacy, dziala w ruchu. Czesto jedyna bron przeciw wykoksanym graczom, ktorych z innych skilli mozemy jedynie poglaskac.
Zlosliwy Kopniak - zmienisza def. ofiary, co skutkuje wiekszymi obrazeniami przez kilka sekund. Premia niewielka, ale kto by nie chcial zasadzic Wirujacej Piety w zadek faorka? ;d
Skok Adrenaliny - znany jako Mroczny Pierscien skill dodaje duuuza premie do zadanych dmg. Rozwiniety 3/3 dodaje bodajze ponad 1k obrazen do zadanych. Jednak jest bardzo niepraktyczny: schladza sie w okolicach 10 minut i po uzyciu nalezy wypic Eliskir Oczyszczenia, by nie zaliczyc przedwczesnej wycieczki na resp.
Wyssanie Krwi - i tu kolejny dylemat. Skill kosztuje 2 pkt. za poziom ulepszenia, ale bywa przydatny. Zadajemy przeciwnikowi obrazenia, a okreslony % z dmg, jakie zadalismy, jest dodawany do puli naszych hp. Slowem, leczymy sie kosztem ofiary skilla. W pvp moze zwiekszyc nasze szanse, jednak przeciw tankom/lucznikom bywa nieskuteczny (odbity przez lucznika zrani nas, a jego uleczy).
Zlosliwa Precyzja - buff, chyba jedyny przydatny buff u rmc. Dodaje premie do ilosci atakow (zwieksza nasza celnosc). Trwa dluzej niz sie schladza.
Mroczna Sila - premia do dmg na pewien cza. Premia malutka, a schladzanie skilla jest dluzsze niz dzialanie. Odradzam.
Sokole Oko - wczesniej Chlodna Kalkulacja. Zwieksza szanse na krytyczny cios. I znow niewielka premia, a czas dzialania wrecz zalosny.
Paraliz Mowy - ot blokada skilli. Kosztuje 2 pkt. za ulepszenie, ale swietnie sprawdza sie jako uzupelnienie stunnow. Kolejne ulepszenia nie wydluzaja czasu dzialania, ale zwiekszaja szanse na udane uzycie.

2. Zakladka RC:
Niewidzialnosc - podstawowy atut rmc. Niewidka to nasza glowna bron. Umozliwia uzycie nastepnych skilli.
Atak z Zaskoczenia - chyba najdluzej dzialajacy stunn w grze (na maxie bodajze 8 s). Maxowanie niezbedne, by zmiescic sie w czasie z kolejnymi skillami z tej zakladki.
Podstepny Atak - wczesniej Niespodziewany Wynik. Juz cakliem przyzwoita premia do zadanych dmg. Oczywiscie maxujemy.
Okrutne Ostrze - o.o. wymaxowane daje wieksza premie do obrazen niz Mroczny Pierscien 1/3, a schladza sie tyle, co nic. Jedyny minus to to, ze zzera sporo many (dla feline to moze byc problem).
Smiertelne Uderzenie - tym razem % premia do dmg. Swietny skill w pvp.

uwaga:
Odnosnie tej zakladki warto dopisac male uzupelnienie: Kolejne skille mozna uzyc tylko, jesli poprzedni atak byl skuteczny. To zabojczy lancuszek. Prawidlowa kolejnosc:
Niewidka -> Atak z Zaskoczenia -> Niespodziewany Wynik ->O.O.
Smiertelne uderzenie mozna wykorzystac niezaleznie.

3. Zakladka Przezycie:


Wewnetrzne Oko - szosty zmysl, antenka. Pozwala widziec graczy pod wplywem niewidzialnosci. Tutaj mala prywata: nie traktuje powaznie rmc, ktorzy w walce (Ardir/wojna/td/pvp) nie maja wlaczonego tego skilla.
Przerazajace Spojrzenie - mobki, ktore nas zaatakowaly ignoruja nas i wracaja do siebie. Razz Skill tak przydatny jak ciagnik mieszkancom bloku. 1/3 zostawiamy.
Uwolnienie - ucieczka ze stunna. 3/3, oczywiscie. I uzywac!
Plaszcz Pendatrona - slynny ambush, zamieniamy sie w kupke nawozu i jestesmy niewidoczni dla wszystkich. Skill o wielorakim zastosowaniu w pvp. Jakim? Przekonajcie sie sami Razz
Nakluwaie Oczu - oslepia przeciwnika. I znow maxujemy.
Strach - Ciemny Horror, masowy stunn typu glupi jas. Kapitalny w pvp.
Spadochron - niby niepraktyczny skill, ot opadamy spokojnie na ziemie. Jednak wprawny rmc potrafi go wykorzystac na swoja korzysc, zyskujac miazdzaca przewage nad przeciwnikami.
Mroczny Skok - teleportacja do przeciwnika/sprzymierzenca. Swietny do przeprowadzenia blyskawicznego ataku/ratowania wlasnego tylka.
Blogoslawienstwo Pendatrona - ot przyspieszenie ruchu. Chyba oczywiste, ze w walce niezbedny.
Mroczny Pakt - zamienia wartosci mana i hp. Dzieki temu skillowi mozna sie szybko uleczyc lub... odzyskac mane. Zalecam ostroznosc w uzywaniu (w tym drugim wypadku).
Pierwsza Pomoc - skill leczacy, ktory przywraca tyle hp, co kot naplakal. Nawet wymaxowany.

Oczywiscie teoretyczne poznanie skilli nie zastapi wiedzy praktycznej, ale to Wam zapewni jedynie porzadny lomot. Wiec pvp, pvp i jeszcze raz pvp!
L.
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Rycerzy Cieni Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin