www.deamon4s.fora.pl
Forum Gildii Deamon
Obecny czas to Śro 6:10, 14 Lis 2018

Zadania Łucznika na Wojnie

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Łuczników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Zahil




Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK- Kielce


PostWysłany: Czw 11:59, 04 Lis 2010    Temat postu: Zadania Łucznika na Wojnie

Opowiem wam bajeczkę, którą kiedyś opowiedział mi mój mistrz dan0107 drodzy łucznicy Smile

Informacje ogólne

Z racji tego, że łucznik zawsze strzela na odległość musi zachować dystans. Jako najszybsza z klas bieganie powinien mieć we krwi. Dobry łucznik to szybki i zwinny łucznik i tutaj nie podlega to dyskusji. W żadnej innej klasie nie jest to tak wyraźne. Szybki czas reakcji oraz wysoka percepcja to cechy dobrego łucznika;). Reszta zależy od neta (ale pomińmy ten szczegół) Razz


Bitwa w Centrum

Podczas typowej nawalanki w centrum Ardir,Hased,Tyco bądź Gebry wyżej wymienione cechy to podstawa do sukcesu. Duży udział w tym ma dobry bon na szybkość w kuszy i szabelkach oraz skill Prędkość Wiatru. Jako, że dość często bije się zwykle kilka party na kilka party nie przejmowałbym się zwykle umieraniem.
Szybki łucznik zanim padnie napsuje krwi i to nieźle.

Łucznicy to klasyczni mordercy z dystansu. W zgranej gildii biegną zawsze za plecami RMC i Wojowników i czyszczą teren. Mocny łucznik wykończy swojego przeciwnika na kilka strzałów przy czym trwają one niewiele ponad 3-5 sekund. Zorientowani wiedzą o co chodzi Cool Czemu łucznik ma zawsze najwięcej Punktów Osiągnięć? Odpowiedzcie sobie sami po przeczytaniu tekstu powyżej Wink

Zdobywanie terenu

Przydatność łucznika podczas zdobywania terenu jest nieceniona. Pomimo, iż jego aoe nie jest tak pokaźne jak kapłana i tak szybkie jak czarozy to łucznik jest typową ofensywną klasą i jego zadanie to zaatakować, powystrzelać i zabić wszystko na swej drodze.

Atakowanie nie bronionego przez Valorian terenu
Tutaj sprawa jest dziecinnie prosta. Podczas rozpoczęcia wojny gdy wybija godzina 21 każdy łucznik powinien włączyć skill Prędkość Wiatru i na znak człowieka dające znak z Bramy puscić AOE a następnie gdy pojawi się już patron namierza TABem i używa najszybszych skilli czyli tych których może stosować w biegu: Zwykły strzał, Nieustanny Ostrzał, Ostry Szpic i Oślepienie. Skill Prędkości Wiatru o 50% przyspieszy atak łucznika co daje przewagę nad innymi klasami. I to od szybkich łuczników dość często zależy przejęcie terenu...
Oczywiście każdy pamięta o bufach minute przed rozpoczęciem zdobywania najpóźniej prócz skilla krytyka którego dajemy na 30 sekund przed rozpoczęciem zdobywania. Ale o tym chyba nie muszę przypominać.

Atakowanie bronionego przez Valorian terenu
Kwestia zgrania zespołu ma tutaj kluczowe znaczenie i sam łucznik nie przejmie terenu. Dlatego tak ważne jest by każdy wiedział co ma robić.
Łucznik w tym wypadku jest tym, który przygotowuje atak gildii.

W pierwszym wariancie szybkiego ataku tuż po wejściu na teren przez tp na masce (ubraniu Valora) podchodzi pod patrona puszcza Debuffa ( skill Strzała Chaosu dla nieuświadomionych) i jeśli nie zostanie uwięziony w stunach puszcza AOE. W praktyce bywa tak, że podczas mocnej obrony Valorów łucznik po debuffie dostaje stuna i pada od ataku wroga jednakże czasem uda się puscić AOE. Są też możliwości uwolnienia się z niektórych więzów by kontynuować atak na patrona. Ucieczka i Boska Ochrona Lapirisa są bardzo pomocnymi skilami by jak najdłużej utrzymać się przy życiu.
Pierwszy pozwala uwolnić się z twardych stunów typu Zamrożenie czy Ogłuszenie (Twarde stuny to takie, które unieruchamiają naszą postać i stoi w miejscu). Natomiast drugi daje nam klasyczną bankę na kilka sekund.
Musicie pamiętać, że obrażenia w patrona wchodzą w momencie gdy jesteśmy żywi i to jak długo utrzymamy się przy życiu ma szczególnie znaczenie przy ilości zadanych obrażeń.

W drugim wariancie (Atak na znak z przygotowanego ożywienia się) podczas wspólnego respu gildii łucznik ma te same zadania. Osoby, które dowodzą dają znak do respu. Łucznik wstaje czeka kilka chwil na regeneracje HP szuka dobrego dogodnego miejsca tam gdzie nie latają AOE i puszcza debuffa. Po nim AOE, bańka i próbuje jak najdłużej przeżyć.
Łucznicy pamiętajcie, że Debuff jest podstawą do ataku reszty gildii, gdyż pozbawia patrona buffów ochronnych przez co jest odsłonięty i łatwiej go zabić. Nie przejmujcie się jeśli padniecie martwi po debuffie. Zgrana gildia ma świadomość swoich zadań i celów poszczególnych klas. Nawet jeśli nie doczekacie padnięcia patrona to wasi koledzy/koleżanki z gildii mają szanse go powalić.

Obrona terenu

Na tej płaszczyźnie łucznik nie może się w pełni wykazać gdyż pełni funkcje poboczne. Na pierwszym planie są tu Kapłani, których łucznicy wspomagają. Pomimo tego obrona to dobry czas na nabicie dużej ilości PO przez łucznika lecz to kwestia poboczna tak by zachęcić was do uczestnictwa Razz

Zadaniami łucznika podczas obrony jest puszczanie AOE w okolice patrona oraz zabijanie jak największej ilości przeciwników. Im szybciej i więcej tym lepiej.
W początkowej fazie obrony Łucznicy stoją w pierwszej linii puszczając AOE w linii jak najdalej od patrona na drogę zmierzającą do patrona by odciąć siłę uderzeniową wroga od centralnego miejsca obrony.

Większej filozofii tutaj nie będzie gdyż łucznik to klasa ofensywna jak wcześniej wspomniałem i pierwsze skrzypce gra podczas ataku a nie obrony.


To wszystko co w teorii powinniście wiedzieć. Jednak pamiętajcie, że wszystko weryfikuje praktyka Smile A to co może pomóc to doświadczenie, które zdobywa się z czasem gdy sumiennie uczestniczy się w takich schematach.


Ostatnio zmieniony przez Zahil dnia Pon 13:09, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Łuczników Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin