www.deamon4s.fora.pl
Forum Gildii Deamon
Obecny czas to Śro 5:42, 14 Lis 2018

Ekwipunek dla Wojownika

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Wojowników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Ogoichi




Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Płatkownica


PostWysłany: Pon 20:02, 22 Lis 2010    Temat postu: Ekwipunek dla Wojownika

Jak każdy wie, w grze liczą się umiejętności gracza, wysoki poziom, prędkość reakcji na ataki przeciwnika oraz... ekwipunek. Postaram przybliżyć wam trochę podstawy jeżeli chodzi o ten temat. Very Happy

Zacznijmy od biżuterii. Mam nadzieje że nie musze nikomu tłumaczyć, że możemy mieć 5 przedmiotów z tego rodzaju przedmiotów (2 pierścienie - 1 naszyjnik - 2 koczyki). Dla wojownika najbardziej odpowiednią biżuterią jest taka, która daje SIŁĘ i KONDYCJĘ. Radziłbym, aby tylko taka biżuteria znajdowała się w ekwipunku, ponieważ najważniejszymi atrybutami wojownika jest obrona (kondycja wpływa na ilość życia oraz oczywiście atak (siła wpływa na ilość wyrządzanych szkód przeciwnikowki). Oczywiście nic się nie stanie jeżeli np. w jednej biżuterii znajdzie się siła i duch, ponieważ duch wpływa na ilość many, a to z kolei wpływa na to, że możemy atakować dłużej używając dobrych skill-ów. Osobiście odradzam noszenia innej biżuterii, ponieważ tak naprawdę tylko te 3 cechy się dla nas liczą. IdeaExclamation


Następnie przejdźmy do zbroi. Tutaj zacznijmy od tego, że nie ma po co ulepszać (tzn. wbijać potoczny +) do zwykłej zbroi, maksymalnie +5, ponieważ teoretycznie jeżeli chcemy już wbijać np. +11 to musimy wyłożyć trochę realnej kasy (a tego nigdy nie ma zbyt wiele Sad ). Jeżeli już chcemy zrobić sobie zbroje... cóż, ja osobiście polecam wam Zbroje Sędziego, ponieważ ma po prostu więcej obrony od zbroi podżegacza, no i oczywiście fajniej wygląda. Cool Jeżeli już zgromadziliśmy wszystkie składniki na zrobienie jakiegoś przedmiotu pvp (gracze tak na to mówią, ponieważ w skład tych broni wchodzi Woda Światów, którą można wyłącznie kupić za Punkty osiągnięć, które z kolei dostaję się za walki z innymi graczami.... z angielskiego Player Vs Player) proponuję zacząć od "Napierśnika", później spodnie, hełm, buty, rękawice i peleryna (przedstawiłem taką kolejność, ponieważ Napierśnik daje najwięcej obrony, a rękawice i peleryna najmniej). Tu jeszcze warto powiedzieć o tym, że warto wbijać bony do zbroi, ponieważ obrona i obrona magiczna zwiększają szanse na tzw. missy (, po prostu nie zostajemy trafieni przez przeciwnika).
Oczywiście, można bez żadnego problemu kupić zbroje (tutaj, radzę tylko "Sędziego i Rumaparka - Valoriańska pvp"), ale to już nie to samo co zrobienie własnej od zera. Razz Przy zakupie musimy zwrócić uwagę na ilość zajętych miejsc w procesie uszlachetniania - nie opłaca się kupować zbroi, która ma zajęte wszystkie sloty*** i nie ma bonów. (wbijanie bonów to inny temat Very Happy)




Nareszcie broń. Wojownik może nosić miecz jednoręczny i tarczę (wojownik h1) albo miecz dwuręczny lub topór (wojownik h2). Mamy też kuszę lub łuk do walki na daleki zasięg i od tego zaczniemy.

Łuk lub kusza, to ekwipunek tak naprawdę tylko pomocniczy, więc nie warto trudzić się nad wbijaniem +, a lepiej pomyśleć o wbijaniu bonów. Dobra kusza lub łuk powinny zawierać dużą ilość obrażeń krytycznych (krytyk dodaje nam większe prawdopodobieństwo obrażeń krytycznych w walce mieczem bądź toporem), a także w miarę dużą szybkość ataku (wpływa to na szybkość rzutu toporkiem). Jeżeli chodzi o +, myślę, że nie warto wbijać dużego, ponieważ to kosztuję realne pieniądze, a w grze zbyt wiele nie pomoże.
Jeżeli jeszcze mowa o broni na dystans... Ja jej używam tylko do ściągania lurów, aby mi się moby*** nie rozłaziły. Nie widzę sensu zbytnio korzystania z niej w walce PvP. Radzę przy sobie nosić przynajmniej po 2 komplety toporków (komplet to 200 sztuk), i 1 komplet strzał. Wink

Broń jednoręczna i tarcza. Tutaj oczywiście duży + i jeszcze lepsze bony. W broń jednoręczną "ładujemy" Razz bony takie jak: szybkość ataku, ilość ataku oraz cios krytyczny, w tarczę uzbrojenie, obrona magiczna i wartość obrony tarczą (tutaj warto powiedzieć że w tarcze bony wchodzą jak w masło Very Happy). Jak już wcześniej pisałem, duży +, wysoki bon (przynajmniej poziom bonu C) i broń na 34 lvl. Very Happy

Broń dwuręczna. Tutaj dla wojownika preferujemy Topór, oczywiście może być także miecz dwuręczny (po prostu topór zadaje więcej obrażeń, a jest niewiele wolniejszy). Oczywiście bony tak samo jak w przypadku broni jednoręcznej: cios krytyczny, ilość ataków, szybkość ataku. Jak już wiecie największy + jaki się da. Cool



Dodatkowo, nosimy ze sobą potki latania, oraz przynajmniej po 30 miksturek leczenia i 50 miksturek many Smile



Dzięki za przeczytanie, jeżeli się z czymś nie zgadzacie piszcie do mnie wiadomości.



*** - nie jestem pewny co do pisowni
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Tank




Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin


PostWysłany: Pią 9:50, 26 Lis 2010    Temat postu:

Skoro wreszcie tu zerknąłem to zaznaczę jakoś swoją obecność Very Happy Na wstępnie poradnik mi się bardzo podoba. raczej nie było faktów o których bym nie wiedział ale teorii nigdy za wiele. A wielu początkującym graczom napewno się przydadzą wskazówki, tylko czy tu zaglądają jakieś początkujące lvl? Ja wpadłem pierwszy raz na 44 lvl. Jestem już po małym treningu z Ogoichi i paru radach od innych wojów 1h i 2h. A gracze z AC pewni tu nie zaglądają, ale to już Niska wie najlepiej kto tu wpada Very Happy
Znalazłem jednak kilka małych niedociągnięć :
1. SIŁĘ i KONDYCJĘ. Radziłbym, aby tylko taka biżuteria znajdowała się w ekwipunku, ponieważ najważniejszymi atrybutami wojownika jest obrona (kondycja wpływa na ilość życia oraz oczywiście atak (siła wpływa na ilość wyrządzanych szkód przeciwnikoki). Oczywiście nic się nie stanie jeżeli np. w jednej biżuterii znajdzie się siła i duch, ponieważ duch wpływa na ilość many, a to z kolei wpływa na to, że możemy atakować dłużej używając dobrych skill-ów.
Ogoichi wypowiedział się jako typowy woj 2h, ja jako 1h nigdy nie cierpiałem na brak many, mam sporo stunów i brak mocnych ataków które zabierają po 40% many. Dlatego jedyne biżu jakie noszę to Siła + Kondycja + HP.

2. Tutaj zacznijmy od tego, że nie ma po co ulepszać (tzn. wbijać potoczny +) do zwykłej zbroi, maksymalnie +5,

To jest stwierdzenie troszkę dziwne bo nie widziałem woja z eq +5, jak każdy zapewne wie siłą woja jest jego kosmiczna ilość defa więc im więcej + tym lepiej. Jeżeli to była rada dla woja lvl 1-9 to się zgadzam. Na początku mało kaski itp. Ale na 10 lvl dostajemy już zbroję +6 jak dobrze pamiętam. A w dalszych etapach gry, to zbroja zwykła +16 to koszt dropa z 2-3 dni. więc opłaca się zainwestować i wtedy na spokojnie można zbierać na dobrą zbroje pvp z efektem Very Happy

3. Łuk lub kusza, to ekwipunek tak naprawdę tylko pomocniczy, więc nie warto trudzić się nad wbijaniem +, a lepiej pomyśleć o wbijaniu bonów. [/i]

Kilka dni temu zastanawiałem się nad zmianą kuszy na łuk ale członkowie gildii wyperswadowali mi ten głupi pomysł z głowy, i dziękuję wam za to Very Happy Ale co ważniejsze nie zgadzam się z stwierdzeniem że nie ważny jest +, Po pierwsze + w kuszy/łuku podnosi ilość zadanych obrażeń przez toporek z ogłuszeniem. W czasie pvp czasem używam toporka 2 razy a kusza mi dodaje około 200-300 obrażeń wiec w czasie walki to dodatkowe 400 -600 hp straconego u wroga Very Happy.

Nie widzę sensu zbytnio korzystania z niej w walce PvP.

Po drugie kilka razy w pvp przeciwnik uniknął moich naprzemiennych stunów i uciekał wiadomo że jak to jest łucznik to włącza speeda i już go nie dorwiemy a kiedy ma 200 -400 hp to wystarczy strzał z kuszy z dobrym + i po sprawie Very Happy Ja noszę +16 i na obecnych lvl spisuje się świetnie. Mały apel do wojowników. NIE ZAPOMINAJCIE ŻE MACIE TEŻ BROŃ NA DYSTANS :d

4. w tarczę uzbrojenie, obrona magiczna i wartość obrony tarczą

Tu mogę się mylić bo nie jestem ekspertem w wbijaniu bonów ale każdy woj 1h wie, że tarcza chroni tylko przed atakami zwykłymi a tarcza do obrony na magię to te wspaniałe księgi dla kapcia,czaro, zaklina które każdy olewa i stosuje rózgi 2h Very Happy Więc jak tam wbić obronę magiczną??

5. Dodatkowo, nosimy ze sobą potki latania, oraz przynajmniej po 30 miksturek leczenia i 50 miksturek many

I tutaj tak jak wspomniałem wcześniej że od 20 lvl nie użyłem potków many więc jak się kilka uzbiera z łez to zawsze sprzedaje lub daję małym lvl w okolicy Very Happy

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania. TANK
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Ogoichi




Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Płatkownica


PostWysłany: Pią 10:37, 26 Lis 2010    Temat postu:

Dzięki za odpowiedż i za własne trzeźwe spojrzenie na poradnik. Very Happy

Odnośnie punktów:
2. To może moje własne subiektywne zdanie, ale do 25 lvl-a nie ma sensu inwestować w eq z dużym +, ponieważ moby są wyjątkowo słabe i naprawde nie trzeba mieć tego +, aby można było szybko potocznie zaexpić. Lepiej odłożyć kase i dopiero później kupić coś naprawde ekstra Very Happy Dodatkowo na tych lvl-ach nie ma co iść na wojny więc dobre eq co do tego 25 lvl-a się po prostu nie opłaca.

3. Tu faktycznie się z tobą zgodze. ponieważ te 200-400 hp może "uratować nam życie" Razz, ale wojownik jest klasą, która walczy w zwarciu i właśnie dlatego bon, który dodaje atrybutom broni białej jest ważniejszy od +. Dlatego najpierw powinniśmy patrzeć na bony, później na +. Jeżeli chodzi o walke z łucznikiem.. To nadmierne używanie kuszy w takiej walce to po prostu samobójstwo (to już inny temat - postaram się napisać taktyki odnośnie do każdej z klas).

4. Wiem, że tarcza broni tylko przed atakami fizycznymi Razz, ale można mimo wszystko wbić bon, który dodatkowo daje nam obrone magiczną. Very Happy

5 i 1. Jeżeli chodzi o mane.... Powiem szczerze, że jestem słabym wojownikiem h1 i nie wiem jak to w tym miejscu wygląda. Moge tylko napisać, że jeżeli pojedynek jednak trwa dość długo... To ta mana w końcu się skończy Sad.. Nie wiem jak jest u was, ale mi po 3 minutach nieustannego atakowania ta mana się kończy ;(

To wszystko. Jeszcze raz dziękuje za odpowiedź i Twoje trzeźwe spojrzenie na mój poradnik. Pozdrawiam.

(Dzięki takim ludziom jak Tank nasza gildia naprawde się rozwija:D)
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.deamon4s.fora.pl Strona Główna -> Plac Treningowy / Arena Wojowników Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin